Monday 30 October 2017

Forex Trading Journal Blogg Fri


Gratis nedlasting. Prøv det gratis før du kjøper det. Dette er en prøveversjon av The4xJournal som lar deg opprette 30 oppføringer. Hvis du oppretter oppføringer som tilsvarer 31 eller mer, vil du bare kunne se hente journalposter hvis du kjøper programmet og overfør oppføringene Denne prøveversjonen slutter å fungere etter at 31 journaloppføringer er patible med Windows. Watch hvordan installere programmene er stengt. Hvis du ikke planlegger, journalerer og evaluerer handlingene dine, er du sannsynligvis bare gambling. Content Copyright 2017 The4xJournal. The4xJournal-programvaren lar deg journalisere dine valutahandel i forex. Noen funksjoner inkluderer. Notering for hvert valutapar du handler. Muligheten til å sette inn og lagre skjermbildene dine med notater om den spesifikke handelen. Insert observerte eller tilbakeprøvde handelskjermbilder og notater. Muligheten til å sette inn og lagre dine innspilte handelsfilmer. Hent spor av pips som er oppnådd eller tapt, tid og dato, tid i handel, og handelsstrategi som brukes. Vis på iPad, iPhone og iPod Touch. Import trades fra Dealer Broker rapporter Krever Microsoft Excel eller regneark programvare Last ned mal på supportsiden. Muligheten til å lagre send diagramsidene dine som PDF-filer til en mentorlærer eller handelspartner PDF-opprettingsprogramvare kan være nødvendig Med Windows 10, bare Skriv ut handel s og velg Microsoft Print to PDF-alternativ. Store strategier eller hjelpemerker for å referere til senere. Inexp ensom kjøpesum, og ingen månedlige gebyrer. Din journaloppføringer lagres lokalt på datamaskinen din, ikke på et nettsted der hackere kan se dem. Hvis du ikke planlegger, journalerer og vurderer dine handler, er du sannsynligvis bare gamblingments closed. The4xJournal Overview. Content Copyright 2017 The4xJournal. Forex Trading Journal. Forex Trading Journal. I skal begynne et online Forex Trading Journal som vil være en offentlig logg av hver handel jeg lager Det er et par grunner til at jeg skal begynne å publisere handlingene mine her på Winners Edge Trading blogg Første grunn er fordi jeg vil følge mitt eget råd i en artikkel jeg skrev i forrige uke om forexdisiplin Hvis Jeg skal skrive om å gjøre det, jeg vil gjøre det og leve det. Så dette vil være min handelsansvarlige struktur. Alle dere vil være mine ansvarlige partnere, og jeg vil at alle som leser denne bloggen, skal hjelpe deg. Du kan legge inn innlegg Du handler også henne, og vi kan få noen tilbakemeldinger fra gruppen. Jeg vil skrive alle inngangspunkene, samt stoppe tap, og ta profittmål. Jeg vil også inkludere min forhandlingsanalyse som for hvordan jeg tar hver handel. Den andre grunnen til at jeg jeg går å poste min handler er fordi jeg har fått tonnevis av e-postmeldinger om mine handler og strategier I tillegg til å hjelpe meg i min handel tror jeg dette vil hjelpe alle andre også. For å beholde mine oppføringer til et håndterbart nummer, vil jeg bare sende svinghandler med en daglig, 4-timers eller 1-timers oppføring lys. Jeg skriver alltid om å holde en Forex Trading Journal så nå vil jeg lære deg hvordan du holder en også ved å følge denne journalen Tidsskriftet starter i morgen fordi det er første i måneden Det er lettere å vise noen noe, så det er å fortelle noen om det. På denne måten vil jeg vise deg hvordan du holder en journal. Vennligst bli med meg og delta i denne Forex trading journal fordi som alltid din deltakelse er hva som skal gjøre dette til en suksess Vinner Edge Trading ville ikke være her hvis det ikke var for dette store samfunnet. Hvis du liker denne ideen eller har noen andre ideer om hvordan jeg skal fortsette, vennligst ta med kommentarene nedenfor. For å følge Handlingene i journalen, klikk på kategori Forex Trading Journal eller Klikk her. Hi, En av de beste måtene å forbedre i vårt liv, er å dele ide med andre, og når du har begynt å skrive om din strategy, skal du få et bedre og større bilde av det. Etter min mening , du er den første personen som retter deg og forbedrer deg i dette feltet ved å gjennomgå forslaget ditt og også finne btern måte å få fortjeneste. Du hjelper også de menneskene som har mistet tarmene sine i Forex og nybegynnere. Ønsker deg den beste Iman. Har lest av den ukentlige analysen du sendte, og de er innsiktige. Dette er en god ide å holde styr på handler og unngå impulsiv eller hevn hyggelig å dele handler med oss. Deling er en del av læringsprosessen. Jeg har nettopp motivert meg til å starte min egen journalen også. Det er veldig sjenerøst av deg, Gud velsigne deg. Jo, Journal må være lesbar slik at vi kan gå tilbake og vurdere så forhåpentligvis etter en stund vil din egen handelsdagbok være solid. Jo, det skjer med meg også, jeg vil ofte gjøre en handel ut av kjedsomhet eller bare fordi jeg kan. Så dette burde hjelpe oss alle å kontrollere vår impulshandel. Takk for kommentaren, og jeg håper å høre tankene dine da dette utvikler seg. God idé Dette hjelper meg fordi journalnotatene mine kunne bruke litt klarhet jeg må husk at hvis jeg vil ha en journal for å være verdifull, må den leses. Også hvis det er verdt å handle, er det verdt å skrive om. Siden jeg er ny til handel, ser jeg på daglige eller 4-timers diagrammer og prøver å bruke hva Jeg lærer om pris handling Jeg tror for mange indikatorer i tillegg til lagring rotte prosessen jeg liker EMA fordi den gir en vektet pris sti Annet enn det, pris handling virker som det beste Takk for alt så langt. Great Casey jeg har hatt problemer kontrollere min impulshandel Dette vil hjelpe meg sterkt. Den vesentlige betydningen av å holde en Forex Trading Journal. Ved å samle detaljerte dagbøker om sine markedsobservasjoner i over et tiår, var Cook i stand til å utvikle en rekke originale, pålitelige handelsstrategier Jack Schwager, diskutere innsikt fra Mark Cook. Jeg spør ofte forhandlere på jakt etter et svar på deres dårlige ytelse hvilken prosentandel av profesjonelle handelsfolk registrerer resultatene av deres handler. Svaret er selvsagt alltid 100. Jeg spør da forhandlerne om de registrerer sine egne handler, og får et nei etterfulgt av et aha-øyeblikk. Det er ofte det unexciting hardt arbeidet som genererer de beste forbedringene i resultatene Ting som å skrive et handelsmanifestet, sette mål eller i dette tilfellet å holde en journal over dine handler, gi deg et fundament der du kan vokse som handelsmann. Fortsett å gjøre det som ikke fungerer og gjør mer av hva er. En av de enkleste og beste måtene å bli vellykket på handel er å fokusere mer på hva som fungerer, og mindre på hva som ikke. Uten en Forex trading journal, er det utrolig vanskelig å gjøre dette. et sinn og minne er ufullkommen, så hvis du ikke klarer å fange data på handelen du nettopp har plassert, kan du slite med å huske hva du gjorde det bra, eller å se på trender i din forestilling du kan utnytte. Kan du handle dårlig på Fredager fordi du er sliten i slutten av uken, eller kanskje noen av dine oppsett og mønstre fungerer mye bedre enn andre. Kanskje din strategi virker ekstra bra i volatile markedsformer. Ved å registrere dine handler, har du et vindu inn i denne informasjonen som ellers ville bli lukket. Hvordan du kan starte en handelsdagbok. Du kan gå på eldre skole og starte en handelsdagbok for hånd, eller du kan bruke et regneark. Men i dag og i alder er det noen veldig gode journalløsninger designet for handelsmenn som tillater detaljert rapportering og kan spare mye av stresset. Min favoritt av disse er Tradervue da det automatisk importerer handler fra en rekke plattformer, inkludert MT4. Det tillater deg å skrive inn R-multipler og for de av dere som følger Van Tharp, vil det ca beregne systemkvalitetsnummer SQN av strategien din Det kommer også med fulle journalfunksjoner for å registrere innspillene dine om handelen, samt diagrammer. Hva skal du registrere. Når jeg registrerer handlingene mine, liker jeg å skrive inn følgende data. Strategy Name. Market Type. Market Type 1 tidsramme høyere. Sett-ups i play. Stop-loss Type. Dollar Risk R Multiple. Fundamental eller teknisk Catalyst. Link til trading view chart. Reason for trade. Trade management plan. You kan skrive denne informasjonen ned i journalen din, eller hvis du bruker Tradervue, kan du gjøre dømmekraftig bruk av tagger. Ved hjelp av tagger kan du deretter sortere og rapportere på en delmengde av dataene dine. For eksempel vil du kanskje se resultatene dine på tvers av alle handler i en tyrenivå markedstype. Tid til å være disiplinert. Å holde et handelsregister krever disiplin og hardt arbeid. Ta en forpliktelse til deg selv at du ikke lenger handler uten å registrere resultatene. Dette vil tillate deg å bygge en butikk av kunnskap om hva som fungerer for deg og hvagjør det ikke, og det vil gi deg trappene til handelssuksess. Dette er den tredje artikkelen i vår betydningsfulle serie om kvadrant 2-aktiviteter som skal gjennomføres for din handel. Du kan også gjerne vurdere de to første i serien hvis du har ikke gjort det allerede. Om forfatteren. Samme Eder er en valutahandler og forfatter av den Definitive Guide for å utvikle et vinnende Forex Trading System og Advanced Forex Course for Smart Traders. Han er en del eier av Forex Signal Provider. Du kan få en gratis prøveversjon Hvis du liker Sam s, kan du abonnere på nyhetsbrevet gratis. Min video forteller deg en av de raskeste måtene å tjene penger på nettet. Det kalles binære alternativer. Jeg tror det er best valg på dette tidspunktet. Organiser Forex Trading med handel Journal. May 18, 2009 Sist oppdatert 18. mai 2010 av Andriy Moraru. En av de mest åpenbare og enkle måtene å forbedre handelsresultater og organisere hele Forex tradingprosessen er å bruke en handelsdagbok for å logge hver handel som du gjør det til et nesten ukjent faktum blant Forex nybegynnere, men til og med noen erfarne forhandlere handler fortsatt uten en slik journal. Selvfølgelig er det noen handelsstiler eller typer psykologiske karakterer hos handelsmenn som ikke er i stand til å holde en journal, men 99 av handelsmenn kan fortsatt ha nytte av Dette enkle og helt gratis verktøyet. Jeg foreslår at du logger på hver handel du lager i en spesiell handelskatalog. Det kan være et Excel - eller OpenOffice Calc-bord eller et trykt bord, eller noe annet du kan finne brukbart for å logge dine handler. Ved å opprettholde en journal vil du kunne se hvilke bransjer som var vellykkede og hvilke var det ikke hvorfor du vil kunne forbedre ditt trading system og se dine gjentatte feil Mens mange handelsplattformer, for eksempel MT4, har kontoaktivitetsrapporteringsfunksjon som er nyttig for å kjenne ditt totale fortjeneste tap for periode, de tilbyr ikke en funksjonalitet av en ekte handelsdagbok. Her er eksemplet på en handelsjournal som jeg beholder Det er opprettet som et Microsoft Excel-bord, noe som tillater det meg beregning automatisering. Som du ser det er 15 kolonner som jeg føler er nødvendig for en god handel journal. indeksnummer for en handel Det kan enten være kryss-journal eller starte på nytt hver måned Uansett hva som er mer attraktivt for din trading style. Date Åpen dato da handelen ble åpnet Hvis du skaller eller handler ekstremt kortsiktig, kan du også logge tid når handel ble åpnet. Strategi her kan du logge på strategisignalet som ble brukt til denne handelsoppføringen Kun nyttig hvis du bruker flere strategier eller signaltjenester samtidig. Par valutapar i handelen Helt åpenbart. Direksjon kort eller lang. som posisjonen ble åpnet. Initial Stopp stopp-nivå som du har satt når handelen ble oppgitt. Initiv Target-overskuddsnivå som du har satt når handelen ble oppgitt. IRR-premieavkastningsrisikoforhold Take-profit i pips dividert med Stop-loss i pips Din Excel Calc-tabell kan beregne dette forholdet automatisk. Ekspansjonsfrekvensen, hvor posisjonen din faktisk var stengt. Datoen Lukket dato da handelen ble avsluttet Scalpers kan også logge sluttidspunktet. Profit tap, Pips fortjeneste o tap i pips Excel Calc-tabellen kan kalkulere den automatisk. Profit tap, fortjeneste eller tap i prosent til den opprinnelige kontosaldoen. Logge absoluttverdier, for eksempel 120 00 fortjeneste, anbefales ikke fordi det forteller noen om risikoen eller lønnsomheten i handelen . Lengde lengde av handel s liv I dager for normale handelsmenn og i timer, minutter eller sekunder for scalpersment ikke være for lat og kommentere dine bransjer for å forstå hvorfor har du mislyktes eller lyktes i et gitt øyeblikk av din handelsmann s karriere. Selvfølgelig kan andre kolonner legges til for enda større logging informativitet, men for meg er det nok Hvis du har spørsmål, kommentarer eller anbefalinger angående handelskort, kan du gjerne svare nedenfor. Oppdatere Noen handelsfolk ba meg om å dele min handelsdagbok bord, slik at de kunne bruke den til å lage sine egne faglister. Her er det nedlastingshandelsjournal Excel-tabell. Oppdatert 2 Ett år har gått, og jeg har gjort en stor oppdatering til en handelsreferanse l Vennligst les mer om det her Avansert Forex Trade Journal.

No comments:

Post a Comment