Tuesday 24 October 2017

Simple Effektive Forex Trading Strategi


Enkelte strategier. Godkjent av Edward Revy 28. januar 2007 - 07 22. Simpel Forex strategier enkle å bruke, lett å prøve. Denne samlingen av Forex trading strategier og teknikker er dedikert til å hjelpe handelsmenn i deres forskning og utvikling av brukbare handelsstiler og handelssystemer. Merk at alle handelshandelsstrategier er oppført kun for deres pedagogiske formål. Handelsregler kan være gjenstand for tolkning Planlagte risikonivåer kan økes dramatisk under ekstreme markedsforhold Bruk ideene og / eller modifiser dem for å passe din handelsstil, men bare ved Din egen risiko Vi anbefaler å teste ditt handelssystem på en demo-konto før du investerer ekte penger. Enkelte handelssystemer er gode for dyktige nybegynnere og mellomhandlere, men kan ikke passe til mer erfarne handelsmenn. Hør heller ikke over disse strategiene, da de vil bevare konsistensen i din læring fremgang Avanserte strategier var alle på et tidspunkt enkelt, men senere ble bedret av handelsfolk Så, Lea rning de grunnleggende ideene bak enkle strategier vil hjelpe deg i det lange løp å gå videre i din egen strategi making. We håper du liker å bo hos oss. Truly din, Edward Revy og mine beste Forex strategier Team. Hvis du leser kommentarer, vil du se at når handelsmenn ba meg om å anbefale bestemte strategier på denne nettsiden, gjorde jeg det. Fra den tiden har alle enkle strategier blitt sortert og flyttet rundt, så den gamle nummereringen i svarene mine kan være irrelevant for enkle strategier. Et annet poeng er at hver eneste tid en ny strategi er lagt til, kan det være mye bedre enn de jeg anbefalte å prøve ut måneder eller år siden Så bare ta deg tid og utforske vår store strategier collection. Simple Forex Strategies. Must-Know Simple Effektiv Exit Trading Strategies EA, AA. Traders bruker timer til å finjustere oppføringsstrategier, men så blåse ut kontoer som tar dårlige utganger. Faktisk mangler de fleste av oss effektiv avslutningsplanlegging, ofte blir de rystet til den verste mulige prisen. Vi kan rette opp dette over syn med klassiske strategier som kan øke lønnsomheten Vi vil begynne med det misforståtte konseptet om markedstiming, og fortsett å stoppe og skalere metoder som beskytter fortjeneste og redusere tap. For relatert lesing, se A Look At Exit Strategies. Det er umulig å snakke om avslutter uten å merke seg betydningen av en holdingsperiode som synergiserer godt med din handelsstrategi. Disse magiske tidsrammene tilsvarer i stor grad den brede tilnærmingen som er valgt for å ta penger ut av de finansielle markedene. Dagens handel minutter til timer. - Dager til uker. Investering Timing uker til Months. Pick kategorien som justerer tettest med markedsnæringen din, da dette dikterer hvor lenge du må bestille din fortjeneste eller tap Hold deg til parametrene, eller du vil risikere å bytte handel til en investering eller momentum spiller inn i en hodebunn Denne tilnærmingen krever disiplin fordi noen stillinger utfører så godt du vil beholde dem utover tidsbegrensninger Mens du kan strekke og klemme en holdingsperiode for å ta hensyn til markedsforholdene, ta avkjøringen i parametre, bygger tillit, lønnsomhet og handelsferdighet. For relatert lesing, se Hva er forskjellen mellom investering og handel. Bli vant til å etablere belønning og risikomål før du går inn i hver handel Se på diagrammet og finn det neste motstandsnivået som er sannsynlig å komme inn i løpet av tidsbegrensningene i holdingsperioden som markerer belønningsmålet. Finn deretter prisen hvor du vil bli bevist feil hvis sikkerheten slår seg og treffer det. Det er din risiko mål Nå beregne belønningsrisikoforholdet, lete etter minst 2 1 til fordel for deg. Alt mindre, og du bør hoppe over handelen, gå videre til en bedre mulighet. For å lære mer, les Beregn Risiko og Belønning. Fokus handelshåndtering på de to hovedutgangene priser La oss anta at ting går og fremdriftsprisen beveger seg mot belønningsmålet. Prisendringene for endring kommer nå til spill fordi jo raskere det kommer til magisk nummer, jo mer fleksibilitet du har når du velger en gunstig utgang. Det første alternativet er å ta en blind utgang til prisen, klapp deg selv på ryggen for en god jobb og gå videre til neste handel. Et bedre alternativ når prisen trender. sterkt i din favør er å la det overstige belønningsmålet, plassere en beskyttende stopp på det nivået mens du forsøker å legge til gevinster Så se etter den neste åpenbare barrieren, hold deg posisjonert så lenge det ikke bryter med din holdingsperiode. er vanskeligere å handle fordi mange verdipapirer vil nærme seg, men ikke nå belønningsmålet. Dette krever en fortjenestebeskyttelsesstrategi som sparker inn i utstyret når prisen har krysset 75 av avstanden mellom risikoen og belønningsmålene. Legg et stoppested som beskytter delvise gevinster, eller hvis du re handel i sanntid, hold en finger på utgangsknappen mens du ser på ticker. Tricket er å holde seg posisjonert til prishandlingen gir deg en grunn til å komme seg ut. For relatert lesing, se Protec Selve deg selv fra markedsunderskud. Elektriske kunst EA selger i oktober, undervurderer august-lavet. Det belaster støtte to dager senere, og utsteder et 2B-kjøpssignal, som definert i 1993-Trader Vic-metodene til en Wall Street Master. Trader beregner belønningsrisiko som følger, planlegger en oppføring nær 34 og et stoppfall rett under det nye støttenivået. REGNSKAPSMÅL 38 39 - RISIKOMÅL 32 60 5 79. REGNSKAPSMÅL 38 39 - ENTRY 34 4 39. RISKOPPLYSNING 34 - RISIKOMÅL 32 60 1 40.REWARD 4 39 RISIKO 1 40 3 13. Posisjonen går bedre enn forventet, og går over belønningsmålet. Trafikkeren reagerer med et fortjenestebeskyttelsesstopp rett ved belønningsmålet, og øker det nattlig så lenge oppsiden gjør ytterligere fremgang For relatert lesing, se Spille Gap. Stop Loss Strategies. Stopp må gå hvor de får deg ut når en sikkerhet bryter mot den tekniske grunnen du tok handelen. Dette er et forvirrende konsept for handelsfolk som har blitt lært å legge stopper basert på vilkårlig verdier , som en 5 drawdown eller 1 50 under inngangsprisen Disse plasseringene gir ingen mening fordi de ikke er tilpasset egenskapene og volatiliteten til det aktuelle instrumentet. Bruk i stedet brudd på tekniske funksjoner, for eksempel trendlinjene runde tall og glidende gjennomsnitt for å etablere den naturlige stoppfallskursen Watch denne videoen på Stop Loss Order Strategy for more. Alcoa AA rips høyere i en jevn opptrend Det staller over 17 og trekker tilbake til en 3-måneders trendlinje Den etterfølgende sprett tilbake til høye, oppfordrer handelsmannen til å gå inn i en lang posisjon i påvente av en breakout Sunn fornuft dikterer at en trendlinje pause vil bevise at rallyprosjektet feiler, og krever en umiddelbar avslutning. I tillegg har 20-dagers SMA tilpasset trendlinjen, og øker oddsene enn at et brudd vil tiltrekke seg ekstra salgstrykk. For å lære mer, se The Utility of Trendlines. Moderne markeder krever et ekstra skritt i effektiv stoppplasseringsalgoritmer nå rutinemessig målrettede stoppnivåer, risting ut igjen hale spillere og deretter hoppe tilbake over støtte eller motstand Dette krever at stopper blir plassert bort fra tallene som sier at du er feil og trenger å komme seg. Finne den perfekte prisen for å unngå disse stoppløpene er mer kunst enn vitenskap Som en generell regel, ytterligere 10 til 15 cent bør jobbe med lav volatilitet handel, mens et momentum spill kan kreve ytterligere 50 til 75 cent Du har flere alternativer når du ser i sanntid fordi du kan gå ut av ditt opprinnelige risikomål, re-enter hvis prisprang tilbake over det omstridte nivået. Skal avslutte strategier. Gjør ditt stopp for å ødelegge så snart en ny handel går inn i en fortjeneste Dette har kan skape selvtillit fordi du nå har frihandel. Sett deg deretter tilbake og la den løpe til prisen når 75 av Avstanden mellom risiko og belønningsmål Du har da muligheten til å avslutte alt på en gang eller i stykker Denne avgjørelsen sporer posisjonsstørrelse så vel som strategien blir ansatt. For eksempel gir det ingen mening å bryte en liten handel inn i enda mindre deler, så prøv det mest hensiktsmessige øyeblikket til å dumpe hele innsatsen eller bruke stop-at-pay-strategien. Større stillinger drar nytte av en tiered exit-strategi, som utgår en tredjedel av 75 av avstanden mellom risiko - og belønningsmål og andre tredjedel på målet Sett et bakre stopp bak det tredje stykket etter at det har overgått målet, bruk dette nivået som en nedre bane hvis posisjonen blir sydover. Over tid finner du dette tredje brikket er en livredder, som ofte gir et betydelig fortjeneste. vurdere ett unntak til denne strategiske strategien Noen ganger markedsfører markedet ut gaver og det er vår jobb å plukke den lave hengende frukten Så når et nyhetssjokk utløser et betydelig gap i din retning, avslutter du hele stillingen umiddelbart og uten anger, etter den gamle visdom som aldri ser en gavehest i munnen. For å lære mer, se Trailing-Stop Stop-Loss Combo fører til å vinne handler. En effektiv avslutningsstrategi bygger tillit, handelshåndteringsferdigheter og profitab Begynn med å beregne belønning og risikonivå før du går inn i en handel, ved å bruke disse nivåene til som en tegning for å gå ut av posisjonen til den mest fordelaktige prisen, enten du tar en fortjeneste eller et tap. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategi. Velkommen til den siste utgaven av Forex tradingstrategien My Forex trading strategi er helt og holdent basert på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tweaking og forbedret prishandlingsstrategien siden 2005 Dette trading strategi er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforholdene, høy volatilitet perioder, lav volatilitet perioder og alt annet Forex markedet har kastet på it. And det er skjønnhet å handle en pris handling strategi. Indicator baserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for Pris handling er flytende, tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med å skille seg ut nt handelsfolk Viktigst, pris handling gjør at du kan holde din handel enkel. Å holde din handel enkel. Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handel enkel Jeg er imot over komplisert handel Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektive du vil være som en handelsmann. En av de viktigste målene med min prisaksjonsstrategi er å holde mine diagrammer rene. Det eneste jeg legger på diagrammer, er støtte - og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for handel med Forex Pakking av diagrammene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandlinger. Levering uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hvordan ser et rent Forex-diagram ut? Her er et bilde av min EUR USD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex trading strategien gy. Some trading strategier er et absolutt rot av indikatorer Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker faktisk handler slik. En rotete indikator basert Forex strategy. Why ville du ønsker å handle som this. Indicators Required for denne Trading Strategy. So å handle Min Forex Trading Strategy Jeg bruker ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer akkurat nå, så må basere handler på nåværende pris handling. hvor valutapar kan du handle suksessivt ved hjelp av forex pris handling. min forex trading strategi vil fungere på noen valuta par, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med et hvilket som helst valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang jeg fin d det for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EUR USD, USD CAD og AUD USD Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldig hopper med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, noe som er ganske sjelden. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på de tidene. Fungerer bedre på lengre tidsrammer. Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle noen tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig om en time, fire timer og daglige diagrammer. Dette er konsekvent den mest lønnsomme, som mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse. I hovedsak bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse. Støtte og motstandslinjer. Kanskjeestikkanalyse. Hvordan skrive inn handel med My Forex Trad I takt med den økonomiske økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., er valutaer ikke som de normalt ville ha. Dette har ført til at jeg bare handler omvendelser. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som danner på toppen av mine støtte - og motstandsområder Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Målstrategi Mål og stopp. Mål Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under de fleste Nylig høy eller lav. Hvordan justere handelsstrategien rundt nyhetssendingene. Jeg bruker Forex Calendar fra å holde oversikt over økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under høy påvirke pressemeldinger Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, ender jeg med å gjøre mer profit. Banks og andre store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og datafeed. Dette gir dem mulighet til å gi utdannet gjetning om kommende økonomiske datautgivelser. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene slippes ut. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner for frigjøringen. Hvis prishandlinger forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. bare nyheter jeg unngår er uforutsigbare nyheter eller svært høy effekt nyheter, her er en rask liste. Tal fra sentralbanksledere eller politikere. Interesserte rate kunngjøringer eller noe direkte knyttet til renten. NFP rapport, navnet endret for en tid siden til Non Arbeid for endring i arbeidsmarkedet. Du bør også passe på viktige politiske møter som toppmøter i G7 og G8. Det siste G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyhetene bli ignorert trygt. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk pleier å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før noen større news release. As du kan se, min Forex Trading Strategy er grei og vil tillate deg å lage pips i alle markedsforhold, med nesten noen Forex valuta par.

No comments:

Post a Comment