Monday 6 November 2017

Forex Trading Hemmeligheter Avslørt Pdf


Avansert strategi 10 Trend Line Trading Strategy. Submitted av Edward Revy 4. oktober 2008 - 08 30. Et virkelig flott arbeid har blitt utført av Myronn forfatteren av dagens Trend Line Trading Strategy Støttemotstandshandel, trendlinjehandel, kontrollerer høyere tidsrammer, pengehåndtering strategien har en konkret-lignende teori-base og en enkel implementering en vinnende kombinasjon, som plasserer den i kategorien av avanserte strategier. Husk at tilbakemelding, kommentarer og forslag alltid er i stor etterspørsel. Først av alt, dette nettstedet er fantastisk Edward, du er en flott mann. Jeg har demoert en enkel handelsstrategi for en uke 29. september til 3. oktober 2008 og oppnådde nesten 200 avkastning på investering i en uke med 5000 konto, og jeg vil gjerne dele den og det ville være flott å ha mange involvert i å teste denne strategien. Jeg kaller dette en Trend Line Trading Strategy, og den er basert på. Følg trenden. Hør at leser at før en million ganger Lol, kan jeg ikke klandre deg Bu kanskje du kan lære noe ekstra her. Gjør deg selv en tjeneste og se på et diagram og se om du kan identifisere en trend. Er det en viktig etablert trend? Det er viktig at du identifiserer hovedtrenden når det er identifisert, din handel beslutninger er basert i retning av hovedtrenden. Det er unntak hvor du kan gå imot hovedtrenden, men jeg vil ikke berøre det her. KISS HOLD DET ENKELT ENKELT. TIMEFRAMER Timeplaner som passer for disse strategiene, er de daglige, 4t, 1t, 30mins. INDIKATOR Jeg bruker bare 1 Metatrader4 indikator kalt Swing ZZ zz for zigzag Det er fritt tilgjengelig på nettet, bare google det og du kan laste det ned Takk til programmereren som skrev den. Denne indikatoren er nyttig, bare fordi du kan identifisere tidligere svinghøyder og nedturer som fungerer som motstandsstøttenivåer, og jeg synes det er et praktisk verktøy å bruke i denne strategien. Så la oss komme i gang skal vi kalle denne trendlinje handelsstrategien fordi det innebærer å tegne trendlinjer ved hjelp av swing ghs og nedturer i Swing ZZ-indikatoren. SORT ENTRY REGLER ser på tidsrammen du ønsker å bruke, og identifiser hovedtrenden. Få det store bildet først, det er veldig viktig For meg, når jeg vil bytte på timeskartet, jeg Først sjekker du det daglige diagrammet og også liker å se hva som skjer i 4-timers diagrammet, så vel som å se om jeg kan se en åpenbar trend eller kanal eller overbelastning som skjer i daglige og 4-timers diagrammer, forblir jeg ut hvis det er trengsel inntil utbrudd av overbelastning skjer og en trend er etablert Jeg tegner trendlinjer i det daglige eller på 4rhlydiagrammet, deretter bytt til 1 timers tidsramme Jeg identifiserer trender i timen og tegne trendlinje s også b Jeg legger en salgs stoppordre, minst 5pips under Lavet av lyset som berører eller skjærer trendlinjen Treningslinjen kan være den daglige, 4-timers eller 1-timers trendlinjen. Du må legge inn bestillingen din når stearinlyset lukkes. Hvorfor 5 pips jeg ikke vet, 5 virker som et godt tall for meg, jeg har fem fingre på hver arm og si milarly for beina, så 5 er et tall jeg ble født med Put 10 pips hvis du vil. Merk at du må vente på pris for å nærme seg en trendlinje eller veldig nær trendlinjen før du plasserer din salgsstoppordre. c Jeg foretrekker å sette mitt stopp tap minst 5 pips over den siste svinghøyde Du bør sette ditt stopptap i henhold til dine pengehåndteringsberegninger og risikotoleranse d Jeg setter min fortjeneste mål bare innenfor nivået av tidligere sving lav e Handelshåndtering som handel beveger seg i min favør, Jeg flytter mitt stoppfall til minst 5 pips over hver nedre etterfølgende tvers lavere sving høyt. LANG ENTRYRE REGLER Gjør akkurat det motsatte av kort oppføring 1 Sett inn kjøpsstoppordre 5 pips over lysets høyde som skjærer trendlinjen når det stearinlys STENGER 2 Jeg satte mitt stoppfall rett under den siste lave 3 Jeg plasserer min fortjenestemåte INNEN nivået på den forrige høye 4 Som handel beveger seg i min favør beveger jeg stoppet til minst 5 pips bare under hver høyere etterfølgende høyere sving nedturer det for m. SHORT ENTRY EXAMPLE Vedlagt er 4hr USD JPY diagram som viser korte handler som kunne ha blitt tatt og ville ha vært svært lønnsomme ved hjelp av denne strategien. alle screeshots er clickable. LONG ENTRY EXAMPLE Vedlagt er USD CAD daglig diagram og mulige handelsoppføringer vises for å gi deg en visuell forståelse av hvordan du identifiserer potensiell handel setup og ta dem. Her er et skjermbilde av handler jeg har tatt ved hjelp av strategien over jeg har prøvd 1 min tidsramme, 5 min tidsramme og 15 min, men mot slutten har det vært mer mot å bruke større tidsrammer som 4 timers, 1 timers 30 min tidsramme, slik at jeg ikke blir limt til datamaskinen hele dagen. skjermbilde av handler tatt i to deler, da jeg ikke klarer å ta en fullstendig skjermbilde. Ønsker deg all god helse. Myronn email. Innlevert av Edward Revy 28. februar 2007 - 12 52. Aktive Forex trading og konstant forskning gjorde det mulig for oss å samle forskjellige strategier og teknikker i vårt trading arsenal. I dag er vårt team glad for å presentere en ny rettferdig Forex trading strategier nettsted der handelsmenn raskt og gratis kan utforske ulike Forex strategier og lære trading techniqu Hvorfor deler vi vår kunnskap Vi er handelsfolk som andre og vi liker det vi gjør Det er ingen hemmeligheter om Forex trading, bare erfaring og engasjement Dessuten er det på internett mange selgere som tilbyr sine strategier og systemer for handelsfolk klar til å betaler vi ville bli overrasket om du ikke har møtt en enda gratis eller betalt valget er for handelsmenn å gjøre Vårt valg er en gratis samling Vi skal også oppdatere vår samling hver gang vi oppdager en ny god Forex-strategi. Vi ønsker deg velkommen i dag å utforske Forex trading strategier og systemer med oss ​​og håper du finner noen nyttig informasjon for deg selv som vil etter hvert forbedre din trading. Ready å dele dine ideer med andre handelsfolk Legg din handelsstrategi på vårt forum bli med oss ​​i vårt oppdrag for å hjelpe Forex handelsmenn bli bedre handelsfolk. Arena er programvaren for de som har god forståelse for å investere og hvordan man bygger en strategi, men vil ikke kode eller bruke programmer som gir deg kode som må testes, re-kodet og testet igjen Vi har alle vært der, du har jobbet i økonomi i mange år nå, og du har strålende ideer om å sette en strategi sammen, men du skal enten betale en programmerer en arm og et ben for å kode en strategi for du eller din kommer til å bygge den i noe som er sakte og klumpete. Det skriver ut koden for deg, du kopierer og limer det inn i MT4, det rammer ikke målet på det rette stedet du går tilbake og justerer etc, etc, etc. Uppgives av brukeren den 13. september 2015 - 23 04.Author Hassam Forex trading kan være gøy hvis du kan mestre ferdighetene i risikostyring Etter min mening er det viktigste i enhver handel risikostyring Hvis du risikerer 30 pips per handel og gjør 100 pips i gjennomsnitt, selv om du har en 50 winrate, vil du gjøre 350 pips i 10 handler. 50 winrate betyr i 10 handler du vinner 5 handler, og du mister 5 handler i gjennomsnitt. Winning 5 handler betyr å lage 500 pips og tape 5 handler betyr at du mister 150 pips slik at du får totalt 350 pips. Der jeg sa ingen 100 vinnende handel oppsett Hver handel oppsett har en sannsynlighet for fiasko Når du inngår en handel, tar du risikoen Med liten risiko sikrer du at hvis handelsoppsettet svikter, vil du ikke miste mye. Tricket ligger i å legge inn små og teste vannet Når handel handler i din favør og du blir ganske sikker på at du har tatt et godt trekk, bør du åpne flere posisjoner. Dette vil sikre at du multipliserer profittfordeler. Det viktige spørsmålet er hvordan vi gjør det. Jeg bruker lysestaker mye i min handel er H4-lys og H1-lys veldig viktig, og de kan gi deg svært viktige ledd hvor prisen går og hvor du skal plassere stoppet jeg ikke bryr meg om M5, M15, men bruk M30-lys samt H1 og H4 stearinlys ved å lage mine inn - og utgangsbeslutninger Jeg åpner bare en handel ved slutten av M30, H1 eller H4-lyset Alle indikatorer er lagre og upålitelige Den mest pålitelige indikatoren som nevnt ovenfor er pris handling I skjermbildene vil du se Stochastic og MACD-oscillator Jeg bruker dem bare 30 av tiden mens bruk lysestaker 70 av tiden Flytte gjennomsnitt fungerer som sterk støtte og motstandsnivåer Jeg bruker bevegelige gjennomsnitt som støtte og motstandsnivåer. Om forfatteren Martin Pearce, profesjonell forex-handelsmann og medlem av FX Trading Revolution team Han viser sannheten om forex og meglere For å kontakte ham, fyll ut kontaktskjemaet på nettstedet. Hvordan lagret jeg over en million i ett år med live trading. Utvilsomt har alle handelsmenn allerede tenkt på hvordan å lage deres første million ved å handle på FOREX De prøvde et dusin forskjellige systemer, strategier eller indikatorer som er garantert å jobbe, og likevel har suksessen drømt om at det ikke har kommet ennå. Har du virkelig prøvd alt Nå vil jeg vise deg litt annerledes perspektiv på hvordan du kan spare din første million med live trading. Dette er det tiende året jeg har investert i kapitalmarkeder Sammen med mine samarbeidspartnere jobber vi som porteføljeforvaltere for institusjon al klienter I vår tid på FOREX-markedet har vi innsett at suksess i manuell handel avhenger av 1 Handelsmennesker - hvordan han kan tilpasse seg, anse en mulighet for potensielt overskudd og godta handelsmessige tapssituasjoner 2 På megleren gjennom hvem han realiserte transaksjoner . Ikke engang nevne betydningen av å velge en førsteklasses megler i normal automatisk eller til og med høyfrekvent trading. La meg først forklare hvilke kostnader hver realisert avtale innebærer i virkeligheten I det følgende illustrerende eksempelet fra ekte handel vil du se hvor signifikant forskjellen i totale kostnader kan være med ulike meglere. Innlevert av brukeren den 4. mars 2014 - 00 35.Sendt av Andrei Florian. Myron sa her tegner vi trendlinjen av HH Higher Highs og HL Higher Lows for uptrend og LH Lower Highs og LL Lower Lows for downtrend Vi trenger minst 2 LH svinger for downtrend og minst 2 HL svinger for uptrend Vi trenger å være en trendfølger og ALDRI gå med trenden Dette er ordene til Myron whe n Trendlinjestrategien ble presentert, ikke min Så, når den tredje gangen krysser prisen vår linje, ser vi etter kjøp hvis vi har opptrinnelinje og for salg hvis vi har nedtrendingslinje. For eksempel på AUD USD Daily fikk vi en stor og tydelig downtrend. Submitted av brukeren den 12. januar 2014 - 18 51.MACD Forex Binær Alternativ Strategi For M5 Timeframe Det er veldig enkelt, enkelt og kraftig. Det er mange Forex binære alternativer strategier tilgjengelig i markedet Trading Forex binære alternativer er mye enklere sammenlignet med forex Det er ingen stopp tap eller ta fortjeneste Du trenger bare å få markedsretningen riktig Det er alt Nå er dette en veldig enkel forex binær opsjonsstrategi som bruker noen få lysestake mønstre i kombinasjon med MACD MACD er en veldig kraftig momentumindikator. Innlevert av Edward Revy 18. oktober 2013 - 13 47.Sendt av Adam Green.1. Hovedbegreper Begynnere må oppnå tilstrekkelig handelsekspertise og ferdigheter for å kunne velge gode stoppstopp og overskuddsmål for alle handler som de utfører Dette er viktige tiltak for å perfektere, hovedsakelig fordi Forex har en så uberegnelig og uforutsigbar karakter at det raskt kan stoppe posisjoner sikret av bare små stopp, for eksempel 50 pips eller mindre. Den etterfølgende diagrammet demonstrerer en slik handelssituasjon. I det ovennevnte diagrammet er prisen avansert innenfor et komprimert handelsområde, som vist mot venstre side, før det til slutt gikk ned i ulempen. En ny kort stilling ble senere aktivert sikret ved et stoppfall som ligger rundt 50 pips over det tidligere motstandsnivået Uheldigvis forårsaket en betydelig hausseisk prispike denne handel å gå ut med tap. Formidlet av Edward Revy 21. januar 2011 - 13 12.Jeg bestemte meg for å samle ressursene om Trailing Stop EA som er tilgjengelig i dag. De fleste indikatorer og EAer er et tak i - et av de mest avanserte forumene om Forex trading, hvor du finner nesten alt. Men selv da er det noen ganger vanskelig å fin d indikatorer EAs du trenger raskt Så jeg har bestemt meg for å lage en rekke sider med indikatorer og Expert Advisors EA som etter min mening er mest nyttige. Følg meg, nyt trading. Submitted av Edward Revy 17. desember 2009 - 13 05.Advansert strategi 10 Trend Line Trading Strategy. Submitted av Edward Revy 4. oktober 2008 - 08 30. Et virkelig flott arbeid har blitt utført av Myronn forfatteren av dagens Trend Line Trading Strategy Støttemotstandshandel, trendlinjehandel , sjekker høyere tidsrammer, pengehåndtering strategien har en konkret-lignende teori-base og en enkel implementering en vinnende kombinasjon, som plasserer den i kategorien av avanserte strategier. Husk at tilbakemeldingene dine, kommentarer og forslag alltid er i stor etterspørsel. Først av alt dette nettstedet er fantastisk Edward, du er en flott mann. Jeg har demoert en enkel handelsstrategi for en uke 29. september til 3. oktober 2008 og oppnådde nesten 200 avkastning på investering i en uke med 5000 konto, og jeg ville li ke å dele den og det ville være flott å ha mange involvert i å teste denne strategien out. I kaller dette en Trend Line Trading Strategy og det er basert på. Følg trenden. Hør at leser at før en million ganger Lol jeg kan ikke klandre deg Men kanskje du kan lære noe ekstra her. Gjør deg selv en tjeneste og se på et diagram og se om du kan identifisere en trend. Er det en viktig etablert trend? Det er viktig at du identifiserer hovedtrenden når det er identifisert, din handel beslutninger er basert i retning av hovedtrenden. Det er unntak hvor du kan gå imot hovedtrenden, men jeg vil ikke berøre det her. KISS HOLD DET ENKELT ENKELT. TIMEFRAMER Timeplaner som passer for disse strategiene, er de daglige, 4t, 1t, 30mins. INDIKATOR Jeg bruker bare 1 Metatrader4 indikator kalt Swing ZZ zz for zigzag Det er fritt tilgjengelig på nettet, bare google det og du kan laste det ned Takk til programmereren som skrev den. Denne indikatoren er nyttig, bare fordi du kan identifisere tidligere svin g høyder og nedturer som fungerer som motstandsstøttenivåer, og jeg synes det er et praktisk verktøy å bruke i denne strategien. Så la oss komme i gang skal vi kalle denne trendlinje handelsstrategien fordi det innebærer å tegne trendlinjer ved hjelp av svinghøyder og nedturer av Swing ZZ indicator. SHORT ENTRY REGULER ser på tidsrammen du ønsker å bruke og identifiserer hovedtrenden. Få det store bildet først, det er veldig viktig For meg, når jeg vil handle på timeskartet, kontrollerer jeg først det daglige diagrammet og liker også å se hva som skjer i 4-timers diagrammet også for å se om jeg kan se en åpenbar trend eller kanal eller overbelastning som skjer i daglige og 4-timers diagrammer, forblir jeg ut hvis det er trengsel inntil utbrudd av overbelastning skjer og en Trenden er etablert Jeg tegner trender i daglig eller på 4grlydiagrammet, og deretter bytter til 1 timers tidsramme. Jeg identifiserer trender i timen og tegner trendlinje s, så vel b Jeg plasserer en selge stoppordre, minst 5pips under LOW of the candle det touc hes eller krysser trendlinjen Trendlinjen kan være daglig, 4-timers eller 1-timers trendlinje Du må legge inn bestillingen din når stearinlyset lukkes Hvorfor 5 pips jeg ikke vet, 5 virker som et godt nummer til meg Jeg har fem fingre på hver arm og på samme måte for beina, så 5 er et tall jeg ble født med Put 10 pips hvis du vil. Merk at du må vente på at prisen skal nærme seg en trendlinje eller veldig nær trendlinjen før du plasserer din salgsstoppordre. c Jeg foretrekker å sette mitt stopp tap minst 5 pips over den siste svinghøyde Du bør sette ditt stopptap i henhold til dine pengehåndteringsberegninger og risikotoleranse d Jeg setter min fortjeneste mål bare innenfor nivået av tidligere sving lav e Handelshåndtering som handel beveger seg i min favør, Jeg flytter mitt stoppfall til minst 5 pips over hver nedre etterfølgende tvers lavere sving høyt. LANG ENTRYRE REGLER Gjør akkurat det motsatte av kort oppføring 1 Sett inn kjøpsstoppordre 5 pips over lysets høyde som skjærer trendlinjen når det stearinlys STENGER 2 Jeg satte mitt stoppfall rett under den siste lave 3 Jeg plasserer min fortjenestemåte BINN nivået på den forrige høye 4 Som handel beveger seg i min favør beveger jeg stoppet tap til minst 5 pips bare under hver høyere etterfølgende høyere sving nedturer som danner. KORT ENTRYKSEMPEL Vedlagt er 4hr USD JPY-diagram som viser korte handler som kunne ha blitt tatt og ville ha vært svært lønnsomme ved hjelp av denne strategien. alle screeshots er clickable. LONG ENTRY EXAMPLE Vedlagt er USD CAD daglig diagram og mulige handelsoppføringer vises for å gi deg en visuell forståelse av hvordan du identifiserer potensiell handel setup og ta dem. Her er et skjermbilde av handler jeg har tatt ved hjelp av strategien over jeg har prøvd 1 min tidsramme, 5 min tidsramme og 15 min, men mot slutten har det vært mer mot å bruke større tidsrammer som 4 timers, 1 timers 30 min tidsramme, slik at jeg ikke blir limt til datamaskinen hele dagen. skjermbilde av handler tatt i to deler, da jeg ikke klarer å ta 1 komplett skjermbilde. Ønsker deg all god helse. Myronn email.

No comments:

Post a Comment