Sunday 19 November 2017

Simple Pris Action Forex Trading Strategier


Enkel pris Action Trading. Simple Price Action Trading Strategies. I denne korte teksten og videoen ruller ned for videoartikkel, skisserer jeg prinsippene for Simple Price Action Trading som allowme å finne Nivåer av interesse som gir opp hva som potensielt vil være starten på den neste signifikante bevegelse. Denne logikken kan brukes på en hvilken som helst tidsramme og på et hvilket som helst instrument for å identifisere høy sannsynlighet handelssteder basert på pris handling. Jeg bruker dette på en høyere tidsramme for å identifisere en potensiell startplassering for neste potensielle prisaktivitetsbevegelse så vel som å se om det er et større enn normalt volatilitetsbasert mål tilgjengelig for meg. Rutinen for å identifisere denne prishandlingsplasseringen er enkel. Identifiser det siste betydelige trekket i prishandling. Finn det høye lavt spekteret av linjen ved starten og slutten av bevegelsen. Ta det høyt lave spekteret over til høyre side av diagrammet. Når prisen går tilbake til disse prisene, vil actionbaserte nivåer distribuere strategien din. I den diagram under den blå pilen fremhever den siste signifikante nedgangen. Høyt lavt utvalg av linjen ved begynnelsen av bevegelsen ned brukes til å identifisere nivået av interesse. Ta høyt lavt nivå av interesse over til høyre side av chart. wait for pris for å komme tilbake til den plasseringen. Starten av flyttingen ned har blitt uthevet og prisen har tilbaketrukket tilbake til den aktuelle interesseplanen, og det er nå på tide å distribuere strategien. Som prisen beveger seg oppe på slutten av bevegelsen ned kan nå identifiseres og brukes som den laveste interessepunktet, både for å revurdere nye handelsmuligheter og å bruke som en passende målretting. Prisen beveger seg vekk fra den øvre interessepunktet og reagerer utenfor den lavere interessen. Alternativer for handel kan nå bli revurdert. Som pris dyttet bort fra den nedre interessepunktet i diagrammet nedenfor, er det for tiden mellom nivåer av interesse og effektivt signalering av en ventesituasjon for eventuelle nye handelsmuligheter. Pris Action til slutt mov er tilbake til det øvre interessepunktet der handelsalternativer kan revurderes og strategien i bruk kan distribueres igjen. Når prisen går ned til det laveste prishandlingsnivået av interesse igjen, vurderes handelsalternativer og strategiutnyttet. Prisbevegelsen beveger seg igjen vekk fra det forrige lavere nivået, men denne gangen går gjennom det øvre interessepunktet. Den øvre plasseringen kan vurderes for nye muligheter og implementere strategien i dette tilfellet fortsettelse gjennom det øvre nivået av interesse. Siden pris har nå flyttet forbi den uthevede nivåer av interesse prosedyren kan startes igjen for å identifisere nivåer av interesse nær dagens nivå av pris handling aktivitet og evaluere nye trading opportunities. Simple Price Handling Trading Strategies Video Resource. Price Action Trading. Trading with Price Handling alene er kjernen hovedstol av alle mine handelsstrategier Denne prisen Handlingsopplæringen og videoen beskriver hvordan jeg bestemmer hvilken fase av bevegelse som prisen handler ion er handel som hjelper meg med å distribuere mine propriety trading strategier. Prisen Action Swing Highs og Lows. The første som vi trenger å gjenkjenne er hva er aa Swing High og Swing low Dette er trolig den enkleste delen av pris handling og bar teller selv om hele prosessen blir lettere med praksis. Jeg definerer en pris handling sving høyt som. En tre bar kombinasjon En bar foran og lykkes med lavere høye. Jeg definerer en pris handling svinge lavt som. En tre bar kombinasjon En bar foran og lyktes av høyere lavt. Markedsfaser med prishandling. I motsetning til populær tro er det faktisk tre måter markedet kan gå. Med den svingende høye lavdefinisjonen i tankene kan vi begynne å bygge noen lag på diagrammet for å identifisere disse markedsfasene og starte å gjøre en enkel teller av disse svinghøyder og nedturer Kort sagt. Markedet går opp når prisen gjør høyere høyder og høyere nedgang. Markedet går ned når prisen gjør lavere høyder og lavere nedgang. Markedet går sidewa ys når prisen ikke gir høyere høyder og høyere nedturer eller lavere høyder lavere nedganger. Dette kan høres ut som et barns spill og en oppsummering av det opplagte, men du vil bli overrasket over hvor ofte folk vil glemme disse enkle fakta Et av de største spørsmålene jeg bli spurt er hvilken måte er det et marked som går. Ved å gjøre en enkel øvelse kan du se hvilken vei den prisen går og bestemme handelsplanen din og enda viktigere timing av en handel. Hva mener jeg med timing Det kan være at du er ser etter en kortere mulighet som den generelle trenden er nede, men prisen på inntaksrammen fortsetter å gjøre HH s HL s Det er på dette stadiet ikke noe poeng i å forsøke å korte et stigende marked til prisaksjonen begynner å peke ned gjør LH s LL s Mer om dette snart. Kort eller Bearish Bias Endring skjer når følgende sekvens utvikler seg HH HL LH LL LH Forskjevningsendringen bekreftes når prisen beveger seg under las lavere lavt som fremhevet på kartet. En annen måte å si på dette er 123 rever sal og du handler pullback som innføringen utløser Red Line Det er noen få variasjoner av dette mønsteret, men dette er ganske enkelt en prishandling forandring i sin enkleste form. En Lang eller Bullish Bias Endring skjer når følgende sekvens utvikler LL LH HL HH HL Forskjellen er bekreftet når prisen beveger seg over det siste høyere høyt laget som fremhevet på diagrammet. En annen måte å si dette er 123 reversering, og du handler pullbacken som inngangsutløseren Blue Line. Det er noen variasjoner av dette mønsteret, men dette er rett og slett en prisforandring i sin enkleste form. Gjennomgående prishandling. Etter at en biasendring er blitt sett og bekreftet, kan en av faser som markedet da ta, begynne å trene enten opp eller ned avhengig av forspenningen forandre seg tidligere I diagrammet nedenfor kan vi se hvilken pris som helst ser ut når prisaktiviteten trender opp og trender ned. Hver fase viser prisen som gjør HH s HL s på vei opp og LH s LL s på vei ned. Rang ing pris handling. Nå dette er hvor diagrammet kan bli interessant Ved å bruke pris handling teller av sving høyder og nedturer kan vi vite på et veldig tidlig stadium hvis prisen skal begynne å utvikle rekkevidde bundet aktivitet. Prisen er ikke å lage nye høyder ELLER nye nedturer på farten. Jeg mener ikke all time høyder lav eller ny dag uke måned høyder laver bare rett og slett en ny sving høy eller lav på farten Prisen vil begynne å stanse og ikke lage en ny sving høyt lavt og vanligvis vil forbli inneholdt i siste sving høyt og lavt som ble gjort på diagrammet Er ikke det som en enkel definisjon Range regeldefinisjoner. Prisen gjør ikke noe nytt høyt eller lavt på farten. Hvis prisen forblir inneholdt i den siste sving høyt og sving lavt å bli gjort, vil prisen forbli rekkevidde bundet til det gjør nyheter flytte høyder eller lavt. Prisen bekrefter rekkevidden når en lavere høy og en høyere lav er gjort innen forrige sving høy og lav. I tabellen nedenfor kan du se det fra venstre side av diagramprisen gjør LH s LL sa ll vei til den første blå pilen som i sanntid ville være den nyeste laveste lavprisen, og deretter flytte høyere for å lage en HH Disse to svingnivåene har blitt uthevet. På punktet i diagrammet må prisen i sanntid enten begynne å bevege seg høyere forbi siste sving høyt rødt Pil å lage en ny høy ELLER flytte lavere forbi den siste svingen lav blå pilen gjør en ny lav Inntil en av disse tingene skjer, vil prisen mest sannsynlig forbli rekkevidde bundet Som pris utvunnet på diagramprisen gjorde en høyere sving lavt og lavt sving høyt innen forrige sving høyt og svingte lavt uthevet, og bekrefter at prishandlingen beveget seg inn i en konsolideringsfase. Noen hensyn til å identifisere områder i et tidlig stadium i sanntid er. Denne prisen kan skape en tilbaketrekking eller forandring og som diagrammet utfolder seg for deg, kan en ny høy eller lav gjøres ved å tømme potensialet. Det er flere definisjoner av en rekkevidde En av de vanligste er at du leter etter et dobbelt trykk på sup port og motstand For meg er dette litt for sent i spillet, da prisen ikke kan skape dobbelttrykk som i eksemplet ovenfor. Med denne prishandlingsmetoden kan du identifisere muligheten for at et område utvikler seg veldig tidlig uten å måtte bekymre deg hvis prisen gjør det eller gir deg ikke dobbeltklikk Som du kan se med den definisjonen, vil du tolke at prisen ikke er rekkevidde bundet i det hele tatt, men du kan tydeligvis se visuelt at prisen beveger seg sidelengs uten noen definisjon. Hva du burde ha lært av denne korte article. A simple regel definert metode for å identifisere sving høyder og nedturer. Hvordan du bruker denne swing høy lav definisjon for å tolke pris handling markedet faser. Hvordan identifisere en bias change. How å identifisere trending pris action. How å identifisere Range bundet pris handling. Bias Endre mønstervariasjon. I de nedenstående bildene kan vi se prisendringsmønstervariasjonen og sammenligne dem med det skisserte prishandlingsmønsteret ovenfor. Den eneste hovedforskjellen er at du leter etter en br hver av en tidligere sving høy eller lav som den første qualifier. to indikere en potensiell biasendring. Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Action Strategy. Welcome til den siste utgaven av min Forex trading strategi Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prishandlingsstrategien siden 2005 Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lav volatilitet perioder og alt annet Forex markedet har kastet på it. And det er skjønnhet å handle en pris handling strategi. Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for Pris handling er flytende, tilpasser det seg lett til endrede forhold , til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere Viktigst av alt, prishandlingen gjør at du kan holde din handel enkel. Å holde din handel enkel. sentralt prinsipp i Forex tradingstrategien er å holde trading enkelt Jeg er imot over kompliserende handel Fordi jo enklere strategien din er, desto mer effektiv vil du være som handelsmann. En av de viktigste målene med min prishandlingsstrategi er å holde diagrammer rent Det eneste jeg plasserer på diagrammene mine er støtte - og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex Packing. Mine diagrammer full av indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandlinger. Opplasting uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hvordan ser et rent Forex-diagram ut? Her er et bilde av min EUR USD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex tradingstrategien. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen folk faktisk tr ade som det. En rotete indikatorbasert Forex-strategi. Hvorfor ville du ønske å handle som dette. Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien. Å handle med Forex Trading Strategy, jeg bruker ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, som jeg finn dataene verdiløse da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvor valutapar kan du handle vellykket med Forex Price Action. Min Forex Trading Strategy vil fungere på et hvilket som helst valutapar som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på prishandling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien for å kunne bytte alle valutapar du finner på Forex trading plattform. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang, jeg finner det for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EUR USD, USD CAD og AUD USD Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, noe som er ganske sjelden. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, og velg deretter de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Prishandel handler bedre på lengre tidsrammer. Siden dette Forex Trading System er basert på prishandling, kan du handle hver tidsramme fra en time og ovenfor. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig om en time, fire timers og daglige diagrammer. Dette er konsekvent den mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse. I hovedsak bruker jeg to former for pris Action Analysis. Support and Resistance lines. Candlestick analysis. How å oppgi Trades ved hjelp av min Forex Trading Strategy. Due til den siste økonomiske usikkerheten og landene mister sine kredittvurderinger etc, valutaer er og jeg handler som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer utelukkende. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine støtte - og motstandsområder. Når et mønster skjemaer, som indikerer en reversering, konfigurerer jeg en triggerpris og skriver inn handelen jeg tar flere handler hver uke. Målretningsmål og stopp. Mål Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige i ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stopp Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under de siste høye eller lave. Hvordan justere handelsstrategien rundt nyhetssendingene. Jeg bruker Forex Kalender fra å holde oversikt over økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innflytelse Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, ender jeg med å tjene mer profit. Banks og othe r store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og datainnmatinger som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datautgivelser. Disse gjetningene er fakturert i pris før dataene slippes ut. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prishandlingen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste. bankledere eller politikere. Interestrate kunngjøringer eller noe som er direkte relatert til renten. NFP-rapport, ble navnet forandret for en stund siden til arbeidsendringsendringsrapporten for ikke-gård. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8-toppmøtene The Nylige G7-toppmøtet i juni 2015 forårsaket mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyhetene bli ignorert trygt. Det eneste jeg ikke gjør er å inngå en handel som utløses av en nyhetsutgivelse Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å gå raskt tilbake, så hvis jeg har en inngangsutløser, fjerner jeg den før noen større pressemeldinger. Som du kan se, er Forex Trading Strategy enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten alle Forex valuta par.

No comments:

Post a Comment